.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیریت پسماند در مازندران متولی ندارد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران مشکل عمده در مدیریت پسماند را نبود متولی مشخص در این بخش دانست.

علی بابایی کارنامی اظهار داشت: دولت سالانه میلیاردها تومان برای جمع آوری، حمل و دفن زباله هزینه می کند ولی با عدم مدیریت واحد نتیجه مطلوب محقق نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: پیشنهاد تشکیل سازمان بازیافت به ریاست استاندار در حال رایزنی های اداری است که با تشکیل این نهاد استانداری مدیریت بر پسماند را به عهده خواهد گرفت و با مدیریت واحد در این حوزه دیگر شاهد موازی کاری بسیاری از دستگاه ها نخواهیم بود.

مدیر عامل سازمان همیاری شهر داری های مازندران تصریح کرد: با عملی شدن این پیشنهاد و تشکیل سازمان بازیافت و با انجام کار و اجرایی شدن وظایف سازمان بازیاف شاهد اثر بخشی و بهره وری در این بخش خواهیم بود.

بابایی کارنامی به موازی کاری در بخش پسماند اشاره کرد و عنوان داشت: شهرداری های استان با روش های خاص خود زباله ها را جمع آوری و دفن می کنند و همچنین اداره راه و ترابری، بیمارستان ها، مراکز نظامی، مراکز آموزشی روستاهای با جمعیت بالا و برخی از دستگاه های بزرگ دولتی و خصوصی همانند شهرداری با روش های خاص خود به جمع اوری زباله می پردازند.

وی افزود: در صورتی که مدیریت واحد وجود داشته باشد و از کارشناسان و متخصصین این بخش استفاده مطلوب شود بهره وری نیز افزایش می یابد.

مشاور استاندار گفت : برای تشکیل سازمان بازیافت و مرتفع شدن مشکلات هم استانی های عزیز نیاز است که تمامی شهرداران ، فرمانداران ، بخشداران، دهیاران و مسئولین استانی و شهرستانی کمک کنند تا این امر محقق شود.

بابایی برخی استان های کشور را نمونه ای موفق از مدیریت واحد پسماند دانست و عنوان داشت : دراین استان ها حدود سه سال است که فعالیت جدی در بازیافت انجام شده و با بازدید هایی که از این استانها صورت گرفت نشان از موفقیت در مدیریت واحد پسماند را داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 شهريور 1389
امروز که اسم مدیریت پسماند می آید نام بابایی پررنگ تر دیده می شود وامروز سازمان همیاریها موفق تر از قبل به کار خود ادمه میدهد
نا شناس 2 شهريور 1389
موسسه پسماند استان را برخی تازه به دوران رسیده که الان در شهردار ساری هستند نابود کردند و همین ها باعث شدند ساری از کارخانه کمپوست بی بهره شود
نا شناس 2 شهريور 1389
موسسه پسماند استان را برخی تازه به دوران رسیده که الان در شهردار ساری هستند نابود کردند و همین ها باعث شدند ساری از کارخانه کمپوست بی بهره شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.365 seconds.